Anti

2006-08-09 ♥ 12:23:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Anti-dag. Jag ska inte gör någonting idag. Jag mår jätteilla. I natt har jag sovit med en hink bredvid sängen för att jag var säker på att jag skulle spy. Jag orkar fan inte gå runt och må illa hela tiden. Det är hur jobbigt som helst. I går höll David och Emma mig ute hela dagen. Det började med att jag och David skulle gå ut en sväng med Rasmus bara, vilket resulterade till att vi gick och åt på kinarestaurang, sen kom Emma och då gick vi bort och badade. Eller ja, dom badade. Jag har inte badat en enda gång i sommar än. Sen fortsatte vi gå runt en massa tills vi hamnade nere vid hamnen, så vi spelade minigolf. När vi kom hem kollade vi på en film som jag har köpt. Till och med mamma grät i slutet. Nu ska jag nog gå in och bädda sängen och leta reliker efter han som sov där i natt. Nu är han borta...

Äh. Man fastnar ju så lätt framför datorn, så jag har inte hunnit, orkat, vågat bädda sängen än.
Nu är det Ladder 49 som gäller i vardagsrummet. Emma blir ju lätt sådär. Hakar fast i saker. Åh, förresten! Stornyheten är att jag har köpt Stop & väx nu! Så nu jävlar ska jag sluta bita på naglarna också. Det är ju bara äckligt, tydligen.

Klockan är 12.40 nu. Vad ska jag göra? Vad borde jag göra? Jag borde ringa pappa och höra om jag ska komma imorgon. Fast om det är nån äcklig magsjuka jag har nu så vet jag inte om jag har lust/får komma. Jag borde bädda sängen. Varför då? Näe.. jag bara borde. Jag borde försöka skriva något, men jag har ingen inspiration. Speciellt inte när jag mår såhär illa. Anledningen till att jag sitter och skriver här är att jag älskar tangenter och det går fortare att få ur sig alltid. Man behöver inte sitta och stryka något heller. Bara att markera och radera i så fall. Skönt.

Trots att det är en jävla anti dag idag så har jag och Emma kul ändå. Vi flippade nyss ur och stod och sjöng och spelade luftgitarr i vardagsrummet. Tur att ingen såg oss. Då hade vi nog blivit inspärrade på livstid. Idag känns som en sån där dag som man var med om när man var yngre. När man är sjuk och får vara hemma och går runt har tråkigt i pyjamas. Nu ska jag i alla fall klä på mig, sen ska jag och Emma gå ut och gå.

Senare: Jag och Emma har varit ute och gått nu. Det var skönt att få lite luft, men det var äckligt varmt ute, så det var lite jobbigt. Nu försöker jag läsa ut en dålig jävla bok, fast jag orkar knappt.

Emma: Du ska få en rakhyvel i 18-årspresent så att du kan raka bort ögonbrynen igen.
Sen du lät dom växa ut ser du bara ut som en nolla i mängden.

21.56 är klockan nu och jag och Emma har varit och hyrt Wallander - Afrikanen. Vi är helt tokiga i filmerna. Vill inte att vi ska se alla egentligen för då har vi ju inget att se fram emot längre. Hehe.
Just nu har vi paus för att mamma ska prata i telefonen och jag och Emma sitter och räknar alla "liksom". Hon säger det hela tiden så vi har tappat räkningen nu. Haha. Men asså liksom, så är det ju liksom..liksom..

23.44 Kollat färdigt på Wallander nu. Åh <3 Jag älskar dom. Den här var skitbra i alla fall.
Jag saknar. Jag bär på en längtan. Something in the way she smiles..Something in the way YOU smile.
Jag saknar fler också. Damn.

Some enchanted evening
you may see a stranger,
you may see a stranger
across a crowed room



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0