Av mamma

2006-08-26 ♥ 14:53:13 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Av mamma

14.52
Mamma och Emma åkte i morse för att titta på kläder. Jag låg hemma och var lite sjuk. När dom kom hem så fick jag en orange skjorta av mamma. Hehe.

19.15
Vi har hyrt film. Dagen har varit ganska meningslös faktiskt. Det är så tydligt allting. Jag är rastlös och jag har humörsvängningar. Det är ganska jobbigt faktiskt. Inte minst för dom som får stå ut med mig under tiden.
Seaside nu då. Alla är där. Alla är där, utom jag. Fast ja, det gör ingenting. Jag vill att skolan ska börja så att jag får gömma mig bakom lärogöra. (Fan vilken tönt jag är, nu spelar jag pluggis också) Men är det fel att tycka att skolan är rolig? I så fall skiter jag i det för jag tycker det är kul. Tönt eller inte. På måndag måste jag träffa Gaby, för det vill jag.

20.10
Det är bråk här. Jag vill inte vara hemma. Mamma som så gärna vill att jag skulle vara hemma. Men då är det massa bråk i stället. Jag orkar fan inte. Han är här, såklart. Vi slipper inte honom, trots att vi har flyttat. Nyss hade jag ont i magen när dom bråkade på telefon, men nu kommer han hit och då faller allt. Jag måste nog gå ut och gå, men jag vill vara inne, men det går inte.
Nu går jag ut.

21.16
Nu har jag varit ute och gått. Jag hade ingen MP3 så jag rensade tankarna i stället. Det var också ganska skönt. Nere vid hamnen träffade jag ett fyllegäng som jag försökte undvika. Ändå hann jag höra en kommentar som lät ungefär såhär. -"Hej spöke! Har du några ben under byxorna, eller är det bara ben?"
Jättekul, verkligen, tyckte dom, det tyckte inte jag. Då sprang jag därifrån. Hem. Då hade han åkt som tur var. Då slapp jag höra en massa skit. Jag orkar inte med det. Nu ska jag snart äta glass med mamma. Först ska jag ta en cigg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0