Don`t Take Your Guns To Town

2006-08-31 ♥ 12:37:03 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

12.21
Jag har jättedåligt samvete. Jag är kvar hemma hos mamma. Jag håller på att bli sjuk igen och orkar inte åka upp idag. I morse när jag var ute med Rasmus var det nästan sommar. Åh, vad ledsen jag blir. Tänkte bara på peace and love hela tiden. På hur underbart allt var där. På festerna i rättvik. Jag vill inte ha nån höst. Depressionen smyger sig på... Jag orkar inte. Passar jag mig inte så åker jag väl in på 68:an nu innan jag blir 18. Det skulle inte förvåna mig alls. Nu ska jag och Emma dricka te.

12.35
Te och tårta blev det till frukost. Jag och Emma bråkar. Jag vill inte det. Mår illa, hatar, fy fan, åt helvete med allt.

18.50
Jag kan väl börja med att säga att jag inte har någon medicin. Det är förjävligt. Jag och Emma har varit i Ludvika. Det var kul. Jag provade en svart/grön klänning som var jättesnygg, men jättedyr. Jag köpte bara ett rött töjsmycke till örat. Det gör svinont att töja skiten, men jag ska göra det ändå. Det luktade surströmming i Ludvika, för dom stod och delade yt det gratis på stan, jag kväljde och höll på att spy utanför Lindex, det var skitäckligt. Sen bjöd Emma på latte och vi hade jättemysigt. På bussen satt vi och sjöng Johnny Cash jättehögt =P Det har varit en mysig dag. Eller hur, syster?

21.55
Jag har kollat på idol. Det är helt otroligt kul. Jag önskar det gick varenda dag. Dagens idol: "Vad hände"-japanen. Haha.

A young cowboy named Billy Joe
Grew restless on the farm
A boy filled with wanderlust
Who really meant no harm
He changed his clothes and shined his boots
And combed his dark hair down
And his mother cried as he walked out;

Refrain:
"Don't take your guns to town, son
Leave your guns at home, Bill
Don't take your guns to town."

He sang a song as on he rode,
His guns hung at his hips
He rode into a cattle town,
A smile upon his lips
He stopped and walked into a bar and laid his money down
But his mother's words echoed again;

Refrain:
"Don't take your guns to town, son
Leave your guns at home, Bill
Don't take your guns to town."

He drank his first strong liquor then to calm his shaking hand
And tried to tell himself at last he had become a man
A dusty cowpoke at his side began to laugh him down
And he heard again his mother's words;

Refrain:
"Don't take your guns to town, son
Leave your guns at home, Bill
Don't take your guns to town."

Bill was raged and Billy Joe reached for his gun to draw
But the stranger drew his gun and fired before he even saw
As Billy Joe fell to the floor the crowd all gathered 'round
And wondered at his final words;

Refrain:
"Don't take your guns to town, son
Leave your guns at home, Bill
Don't take your guns to town."







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0