Förkyld

2006-08-24 ♥ 12:42:24 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag lever på halstabletter, näsdukar och te med honung i. Jag är jätteförkyld. Hur jobbigt som helst. Det känns som om det blir snäppet värre varje morgon. Det är inte kul alls. Fast jag är i skolan ändå och har varit det hela dagen. Nu sitter vi och spenderar tid på ingenting till svenskan börjar. Jag ska gå upp till kafeterian och dricka kaffe snart. Vet inte än hur det blir i helgen. Kanske Seaside, kanske åka hem till mamma och vara sjuk. Men jag vill verkligen vara hemma och stötta Emma nu. Hon har haft en tuff vecka och jag blir så ledsen för hennes skull. Idag kommer min älskling. Vi ska bara mysa massa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0