Godartat

2006-08-17 ♥ 23:38:20 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

23.25
Snart ska jag gå och lägga mig. Jag är grymt trött, trots att jag gick upp ordentligt klockan två idag. Det känns verkligen att man sovit bort en hel dag när man äter frukost halv tre. Men det var skönt ändå att sova. Jag drömde bara drömmar som jag kan väcka migsjälv från. Jag lovade Cissi att komma till henne idag och äta tårta, men jag hann inte. Jag och Emma  var inne och fikade och när mamma slutade jobbet så åkte vi till Fagersta och hälsade på Tommy och Nettan. Dom bjöd på fika och jag fick lite grejer och så. Jag fick köra, både dit och hem. Jag var livrädd för älgar på vägen. Jag satt och spanade ut i skogen hela tiden och höll på att köra av vägen. Men nu är vi hemkomna i alla fall. Jag slapp få två liv på mitt samvete.

Imorgon blir det kul! Vi ska ha fest i lägenheten och jag känner på mig att det kommer bli kul. Emma ska med också, vilket hon inte brukar, vilket blir kul det också.

Men varför är jag såhär trött för? Det gör mig lite rädd. Tänk om jag är sjuk? Jag sover ju så mycket, men jag sover i och för sig konstiga tider, men jag sover ju i alla fall, det är väl viktigast, eller? Tänk om jag har en cancerknöl som växer någon stanns. Idag fick jag reda på att Fleddy har cancer, då blev jag ledsen. Han ska inte ha det! Han är ju snäll. Den var dessutom elakartad. Varför ska han få det och Äckelfetasossesolweig får en godartad? Okej, förlåt. Jag är ond, jag vet. Men så länge Gud är orättvis så kan jag gott vara ond. Jag är faktiskt en sån som respekterar andra, vad dom en tror på. Men vissa saker ogillar ju alla. Som till exempel sossar, nazister/rasister och jehovas vittnen har jag jävligt svårt för. Annars får man väl tycka som man vill, antar jag.

Näe, nu ska jag gå och lägga mig. Jag har ont i huvet för att jag gått utan linser hela dagen. Jag var tvungen att lägga dom i vatten igår för att linsvätskan var slut, och då är det för fan omöjligt att få i dom sen.

I hate them all
I hate them all
I hate them all
I hate myself
For hating them..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0