Hey Fuckface!

2006-08-10 ♥ 12:15:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hey Fuckface!
12.08
Jag vaknade idag igen alltså. I natt har jag inte plågats av onda drömmar i alla fall (vad jag vet.) Det är skönt, för jag hatar att ligga och vrida mig i täcket.
Jag känner mig som två personer idag igen. Jag vill skriva en sak, bara för att i nästa sekund skriva att jag har ångrat mig och skriva en annan sak. Jag vet att jag är svår att förstå sig på, men det känns som att det viktigaste jag har att ge världen, ger jag i skrift.
Det första som händer är de gamla vanliga rutinerna. 1. David ringer. 2. Jag och Emma bråkar lite (OBS! Kan vara olika saker olika morgnar.) 3. Jag måste gå ut med Rasmus för att Emma kommer på en bortförklaring för att slippa. 4. Vi äter frukost (under bråk.) 5. Läser 6. Hör ljudet av Ladder 49 från vardagsrummet.
Om ni ursäktar nu, så måste jag gå ut med hunden!

12.42
Så var det sagt också.
Emma: Du bara sitter där framför datorn och blir FETARE och FETARE
Tack Emma! Du får mig i alla fall att inse saker.

14.32
Vilken meningslös dag. Jag gör ingenting. Orkar inte ens tänka på nåt att göra, går jag ut med Rasmus så svimmar jag förmodligen av den här jävla värmen. Jag har ingen ro till att sitta och läsa, tänker bara på att jag måste få i mig vatten. Hatar det här. Hoppas jag kan åka till pappa ikväll.

16.28
Nu har jag varit ute och gått med Rasmus. Det var inge skönt alls, för det är så äckelvarmt. Emma står bakom och kastar hat i ryggen på mig hela tiden medan jag skriver här. Okej, jag är inte perfekt själv och jag säger jävligt dumma grejer. Men hon är då fan dummare i huvet än vad jag är.
Nu ska jag äta vofflor.

20.47
Nu är vi inte osams längre. Fan vad skönt. Jag hatar att bråka. David säger att jag är ettrig och alltid måste ha någon att bråka med. Det känns ju ganska kul. Att man är sån liksom. Vi har hyrt Wallander ikväll igen- Bröderna.
Jag fick ett brev från Görel idag från BUP. Jag ska dit nästa vecka. Vad underbart! Jag längtar verkligen. Då ska jag träffa läkaren också. Jag tycker om honom, jag tycker om båda. Det känns så skönt nu när jag äntligen fått en jag tycker om, en som inte tittar på mig upp och ner och från sida till sida.
Stackars J mår jättedåligt. Önskar att jag kunde hjälpa dig, men mina krafter verkar inte räcka till. Jag vill ge en massa kraft åt G också. Men jag är väl för egoistisk, antar jag. Nåt sånt måste det ju vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0