Ignored

2006-08-30 ♥ 19:15:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag är hemma hos mamma över dagen. Emma fyller år så jag har ätit tårta och grejat. Mormor hälsade på mig efter 20 minuter. -Men Jessica, var du här också, det såg jag inte först. Jag hatar dig också mormor! Sen satt hon en halvtimme och pratade om hur duktig min jämnåriga kusin är på skateboard. Han är alltid så speciell och duktig på allt. Jag har aldrig varit duktig på något. Jag satt ensam hela tiden och sörplade på mitt kaffe och pratade inte med någon. Vad gör jag här egentligen? Det är inte så att jag klagar på att vara här. Det är bara det att jag känner mig utanför och tråkig. Imorgon ska jag till skolan i alla fall och det ska bli härligt. Jag längtar! Jag är konstig, jag vet. Men det är faktiskt avslappnande och ganska kul med skola, dessutom så har ju Cissi köpt en vattenpipa nu, så vi har alltid nåt att göra, hehe.
I helgen ska jag åka hit igen, men då kommer Tommy och Nettan också, så det kommer bli kul. Helgen efter det vill jag ha fest för det pirrar i magen bara jag tänker på alkohol.

Fan vad mätt och uppsvälld jag är. Jag har ont i magen och vill bara lägga mig ner och glömma bort allt jag har ätit. Blääh.
Igår fyllde David år. Han, jag och Tommy åkte till Borlänge och gjorde inget alls, sen åkte vi och bowlade (jag vann över Tommy) och sen tacos, men jag åt inte så mycket bara för att David och hans mamma bråkade så då fick jag ont i magen och illamåendekänslor och fick knappt i mig nån mat. Detta jävla bråk, vart jag än är. Är jag verkligen värd allt jävla bråk? Jag bryr mig inte.
Jag fick ett skrivblock av mamma idag med hårda pärmar så jag ska väl gå in och författa lite tror jag. Trött på allt nu.

Jag sitter och lyssnar på Panic! at the disco. Känner mig som ett emo, men det bryr jag mig inte heller om.
Jag är ganska likgiltig över det mesta har jag märkt. Jag har sagt åt migsjälv att inte röka så mycket, för min egen skull, men ändå röker jag lika mycket. Jag är så otroligt dum. Skulle kunna sitta och dunka mitt huvud mot en betongvägg och upprepa hur dum jag är, om jag inte hade varit så rädd för huvudvärk.
Vad fan ska jag göra nu då? Noppa ögonbrynen? Ja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0