Läkarbesök

2006-08-16 ♥ 17:19:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

17.11
Hemma hos mamma igen nu. Åkte upp till Falun igår med David. I morse var jag hos Görel, min läkare var med. Det var ganska mycket som sas. Jag ska få ökad dos av min vanliga medicin och ytterligare en till som hjälper till att sova. Han sa att han inte ville att jag skulle bli nån pillermissbrukare, men det är väl så det kommer sluta verkar det som. Jag ska få en dietist. Och dom skulle kontakta soc och säga att jag ska ha mer pengar till mat i veckan. Tack, tack så mycket, tack, tack tack.
I morgon fyller min bästaste bäste vän 18. Ska hem till henne och käka tårta.
Resan hem från Falun var hemsk idag. På tåget fick jag jätteont i magen. När jag kom fram i Ludvika så gick jag och klippte mig (skulle egentligen ha färgat det och gjort slingor, men tiden räckte inte rikitgt), sen var jag tvungen att vänta på bussen en halvtimme, så jag låste in mig på en toalett och sminkade mig och målade naglarna. På bussen hem var det cirka 60 äckliga Smedjebacksäckel som skulle hem. Fy fan vad jag hatar HELA Smedjebacken. Uschhh! Töntar! Jag står inte uuuut! Längtar nästan till Falun igen. På fredag blir det fest!

20.42
Nu har Emma färgat håret på mig (tack Emma, det blev skitbra!) Det är ju inte direkt ditt fel att jag ser ut som en dubbelgångare till Linda Skugge. Jag gör verkligen det! Kolla in bilddagboken för närmare titt. Fy fan. Det ser ut som att jag har peruk på mig för att likna henne. Hah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0