No Color Left But Black & White

2006-08-26 ♥ 11:38:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

11.33
Jag är trött. Men jag få vara trött. För jag är sjuk. Det blir inget Falun och Seaside för mig i kväll. Ingen idè att ta sig ut. Igår när jag var ute med mamma och Rasmus så kände jag hur otroligt kallt det börjar bli i luften. Jag törs inte gå ut, tänker inte vara sjuk en vecka till, den här veckan har varit hemsk. Fast skolan verkar jättekul. Vi har skitroliga lektioner och allt känns skitbra där just nu. Men humörsvängningarna är hemska. Snart blir jag sådär ensam och ickestark igen..

No Colors Left But Black & White, and soon will all turn grey.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0