Otäckt

2006-08-01 ♥ 11:07:47 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Helvetisk natt. Nu var det skönt att vakna för en gångs skull. Grus i ögonen. Det går inte att sova med tvångstankar. Det blir som en ond cirkel. Jag ligger och sväljer hela tiden, för om jag inte gör det så känns det som att jag inte kan andas och när jag har svalt tillräckligt mycket så måste jag dricka vatten för att det blir så torrt i halsen. Efter några klunkar vatten så måste jag gå upp och kissa. Jävligt kul. Nej. Fast det är ändå mysigt att inte kunna sova. Jag gick upp och drack vatten och satte mig på balkongen under mammas ängelfilt och rökte.. det var skitmysigt. Jag ångrade mig igår att jag ska vara nykter ikväll. Men jag får ändå inte dricka för David, så det spelar väl ingen roll antar jag. Det är ju han som fixar. Vill inte han fixa nåt.. så fixar inte han något.
Fan. Nu ska jag gå och packa. I morgon ska jag se DROPKICK MURPHYS!
Men innan dess ska jag gå igenom den här dagen och en åtta-timmars bilresa ner till Göteborg i morgon.
Jag orkar inte packa. Jag sätter mig på balkongen och dricker kaffe och röker i stället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0