This sickness makes me sick

2006-08-25 ♥ 18:28:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

18.25
Det är fredag. Jag är hemma hos mamma. Jag som skulle vara i Falun i helgen. Prestationsångest. Fast ändå inte riktigt lika mycket som jag brukar ha. Jag är faktiskt sjuk. I morse höll jag på att hosta ur mig lungorna. Jag hostade så mycket så att jag nästan kräktes. Nu är det lite bättre i alla fall. Men jag har tagit fyra värktabletter idag, därav varför jag står på benen.
Mamma och Emma kom och hämtade mig i Ludvika idag. Emma hade massa pengar för en gångs skull och köpte en jättefin svart klänning. Jag har knappt en krona och köpte ingenting. Nu har vi varit och hyrt Scary Movie 4, snart ska mina kompisar ut på krogen, så hej. Jag är sur nu. Fitta.

21.54
Elsa blev bara 8 år, hon är död nu som ni nog förstår.. Elsa blev bara 8 år, hon kommer aldrig mera å vakna..
Elsa lever. Inuti mig. Hon dör aldrig. Nu törs jag skriva hennes namn. Jag kommer ihåg när vi träffades första gången inne i skogen ute i Huggarbo. Det var väldigt längesen. Men sedan dess har det hänt mycket. Hon bekämpade C*****, tillsammans med mig. Vi bekämpade Den onda dockan. Jag är inte lika jagad längre. Det var väl därför jag slapp ut från psyket... Nu har jag nog fått ur mig för mycket. Men de flesta vet väl om att jag är ganska sjuk i huvet, jag menar, annars skulle jag väl liksom inte behöva ta medicin. När hon kommit fram till ån hörde hon den vackraste musik...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0