Tiden är snart ute

2006-08-23 ♥ 15:17:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Ja, just nu sitter jag på biblioteket och har lånat mn älsklingsbok nu när skolan börjar lite jobbigt. Jag är jätteförkyld, annars är det kul att börja skolan tycker jag faktiskt. Det är skönt med lite rutiner för en gångs skull. I helgen hade vi en väldigt lyckad födelsedagsfest för Cissi i lägenheten. Alla som kom dit: Kul! Vi var 26 stycken som mest i våran lilla tvåa.
Igår kollade jag, Cissi, Mitra och Sofie på Storm. Den var skitäcklig och alla vart nog ungefär lika rädd, förutom Cissi som fick ett nervöst sammanbrott och började gråta, stackarn.
Idag har vi varit och fikat och jag åt kladdkaka så nu har jag skitont i magen. Vi har hållt på och lekt massa jobbiga lekar med ettorna idag. Skitjobbigt. Speciellt när det har  regnat och varit jobbigt.
Jag var hos Görel igår. Det var skönt att få prata lite. Fast nu har jag inte råd att gå och hämta ut min nya medicin, så jag får väl försöka klara mig utan den. Snart är tiden ute...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0