Tisdag

2006-08-15 ♥ 11:52:23 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

...

11.53
Snart ska jag dricka kaffe och käka frukost. Sen ska jag och David åka till Falun. Jag ska träffa läkaren och Görel på onsdag morgon, så det är därför vi åker upp. På onsdag ska jag klippa mig och färga håret, gud va skönt, då slipper jag se ut som ett helvete i håret längre. På torsdag fyller Cissi år :) Då ska jag åka ut till henne och äta tårta och ge henne födelsedagspresent. På fredags blir det fest i våran lägenhet för Cissi bla. Då när hon fyllt år och allt! På lördag ska jag till Rättvik på kräftskiva, på söndag kommer jag vara bakis,och på måndag börjar skolan!!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0