What if..

2006-08-07 ♥ 21:53:40 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Äntligen börjar jag må lite bättre. Hela dagen igår var en stor plåga. Jag mådde illa hela dagen och var yr i huvudet. Fyra gånger spydde jag på lite olika ställen. Riktigt jävla jobbigt. Nu är jag äntligen hemma hos mamma också. Det är så skönt. Fast så fort jag rör på mig så mår jag illa och blir yr i huvudet, så jag lever på coca cola och vatten för tillfället. Nu ska jag nog inte festa på ett tag. Den här bakfyllan tar död på mig. Stackars Gaby var med när jag spydde upp all juice jag hade druckit. Jag kommer aldrig mer kunna dricka Ramlösa Granatäpple mer heller. Efter en hel flaska igår spydde jag kolsyrade spyor. Göttsingen.
Jag och David är osams nu. Vad kul. Nejdå, inte så. Men ändå.

Varför är det en massa bråk jämt? Jag hatar ju bråk. Ändå känns det som att jag alltid är mitt uppe i allting. Tänk om man kunde få bestämma någonting själv någon gång... Jag är pretty damn röksugen, men jag törs inte röka än för då kan nog illamåendet komma igen och det vill jag inte. Nu har jag nog inget mer att uträtta idag. Kan lika gärna gå och lägga mig. Fan vad synd att jag inte var på Augustibuller. Jag vill ha bandet! Fan, kan inte nån donera ett till mig? Snälla då..



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du, det är ett högt pris som man betalar för att dricka. Anledningen till att man inte vill droppa allt det där med alkohol beror ju på den enkla anledningen: Det är för jävla roligt under tiden som man håller på... :-)

Skönt att du mår bättre...

2006-08-07 @ 22:10:16
URL: http://overgaard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0