Jul

2006-12-23 ♥ 19:35:38 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

77277-23

Imorgon är det julafton.
I år har jag verkligen längtat och tänkt tillbaka på andra år.
De flesta åren har jag firat hos min moster och några år med pappa.
Förra året var jag ju nere i Göteborg och firade jul hos Davids släktingar.
Året före det låg jag och sova nästan hela julaftonen hemma hos moster. Men jag fick ju trots allt permission från avdelningen, och det var väl det viktigaste.
I år har det inte varit värsta julrushen för mig heller.
Jag blev klar med julklappsinköpet tidigt. Det är bra.

Idag har jag och mamma och Emma varit i Ludvika för att mamma skulle handla klart dom sista julklapparna. Jag köpte julklapp åt David och en ring till min läpp.
Greejt



Kommentarer
Postat av: cecilia

lalalalalalalalaaaaa. miss you.
kom hem. prata med mig.
haha. :D

2007-01-04 @ 16:47:02
URL: http://blueorchid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0