Skön dag.

2006-12-10 ♥ 17:41:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Här sitter jag. Nöjd och belåten. För det har varit en ganska bra dag.
Jag vaknade när mamma kom in och väckte mig i morse. Låg och läste en stund.
Sen gick jag upp och drack kaffe, töjde örat, rökte, och läste lite till.
Sen åkte jag ner till bion och jobbade en timme. Det kom faktiskt fem personer. rekord på tre veckor. Haha
Sen fyllde jag på mobilen, smsade med Joanna. Nu har jag setat och pluggat till trafikkunskapen, (kursen avklarad imorgon) och lite filosofi.
Det har med andra ord varit en lugn dag, vilket är sådant jag orkar med. Vem skulle tycka att det här vore en rolig dag förresten? Det är en helt vanlig jävla söndag, beskrivet med 7 rader. Oj.
Nä nu ska jag sluta vara negativ. Jag var positiv innan jag satte mig vid daton, så det lär väl ta och hålla i sig. Det negativa skulle kunna ta 200, 300, 600 rader att skriva. Men nej, nu börjar jag igen..
Snart ska jag och Emma gå på bio. The Grudge 2. Den är tydligen värdelös, men det skiter jag i. Jag kommer ändå kunna sova ioch med medicinen. Hah!
Nu ska jag ägna mig åt att sätta på kaffe och fortsätta skriva trafikkunskapen. Uh.


Jävla helgon som vägrar funka. Vad sur jag blir.
Nu har jag sett the grudge 2 i alla fall. Den var läskig. Men dålig. Fast ändå bra. Hm. I alla skräckfilmer nu för tiden händer det aldrig riktigt läskiga grejer. Bara en katt som springer förbi tillexempel. Men i den här var det verkligen äckligt hela tiden. Men det var ändå ingen bra handling. Man fick inte reda på nånting som man inte fick reda på i ettan. Lite tråkigt. Men underhållande.
Vad håller jag på med nu då förresten? Analyserar en film och det är inte till nåt skolarbete! Jag upphör aldrig att förvånas över mig själv. Idag satt jag och skrev ner hur mycket jag hatade att analysera dikter, att om man nu tyckte det var så kul så borde det inte vara inkluderat i skolarbete utan man kunde få sitta hemma och skriva skiten själv, som ett intresse. Hah! Jag är en tönt. Pluggar fast jag inte ens behöver.
Inte ett ord till på bloggen ikväll.
Gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0