Aldrig mer hit.

2006-11-25 ♥ 12:11:57 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag får ont i huvet av all skit som verkar sitta fast därinne.
Nu tänkte jag skriva av mig lite.
Pappa mår jättedåligt. Han vill ha mitt och Emmas stöd. Vi försöker så gott vi kan.
Men vi har faktiskt våran egen skit också, även om vi försöker hjälpa honom så mycket vi kan ändå.
Dom kanske ska skiljas. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, inte en skilsmässa till.
Stackars älskade bröder. Stackars små älsklingar. Jag vill inte att ni ska få stå ut med nåt sånt.

Och den förbannade skoljäveln gör ju ingenting bättre. När man har gjort färdigt nåt och slappnar av lite, så kommer nästa jävla skit.
Nu måste jag skriva ett fördjupningsarbete om filosofi och ett om trafikkunskap. På tisdag är det även prov i filosofiäcklet. Jag orkar inte!
Och vad gör jag då?
Jag sitter framför datorn, vilket jag inte får för Emma. Hon skriker bara att jag bara kommer hit för att sitta här, men vadfan ska jag göra här då?! Det är Smedjebacken för helvete! Det finns inget annat att göra!
Jag får inte ens lyssna på musik här. Då ska Emma titta på sin äckliga jävla Walk the line som hon har sett miljontals gånger, utan att överdriva. Jag får inte ens lyssna på musik.
Varför säger du inte ifrån då din veka lilla skit?
Jag vill inte bråka. Jag orkar inte. Jag vill inte få en massa skit kastat över mig. Allt jag någonsin berättat i förtroende till Emma kastar hon ur sig då, så jag lider i tystnad.

-Ingen vill ha dig här, din hora, fattar du inte det?
-Stäng av din jävla musik. Du kommer ju bara hit för att sitta vid datorn.
-Stanna i Falun, eller vart du nu har alla dina äckel.
-Vet du om att du är äcklig.
-Hoppas du vet om att du är så jävla äcklig. Både på insidan och utsidan. Det är fan synd om dig.

Tack för det, lillasyster. Tack. Jag ska aldrig mer komma hit igen. Aldrig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0