Inrapporterad olycka.

2006-11-21 ♥ 12:10:38 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det skedde en liten olycka igår. Idag är det en omplåstrad olycka. Det är inte så illa som det låter. Jag har inte överlåtit mig åt emoismen. Det skedde en liten olycka bara. Igår kom även mamma hem till mig, jag fick förklara olyckan på ett lögnaktigt sätt. Idag kom Gabriella hit. Det var fint. Hennes lilla närvaro gör luften varm. Nu har hon åkt. Jag fryser. Idag ska jag till David. Det ska tas det lugnt. Något har hänt inuti mig. Kanske har något dött? Något ovesäntligt, kanske något bra. Men jag kan ta det lugnt, är inte alldeles uppstressad och flyger runt som en virvelvind. Jag kan inte skriva mer nu, det gör ont i knogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0