Kurator.

2006-11-13 ♥ 10:49:39 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Tillbaka i skolan. Det är alltså måndag. Jag är nöjd med morgonen. Stötte på kuratorn i korridoren och hon ville prata lite. Hon berömde mig flera gånger och sa att jag hade varit jätteduktig som hade klarat av allt det här. Allt med skolan, att jag gått igenom det som varit svårt och ändå klarat det. Jag blev jätteglad av hennes ord. Hon minns verkligen allt jag berättat för henne. Jag vet ju att hon pratar med många i skolan, ändå minns hon mig. Hon har till och med en bild av mig på sin anslagstavla.. Timmarna jag spenderade i hennes lilla klaustrofobirum i ettan var underbara. Hon stod ut med tårar, sog och ilska. Hon följde med mig till BUP även om det var utanför hennes arbetstid. Hur kan hon ha ställt upp så mycket för mig? Vad får mig att känna mig lite speciell för en gångs skull? Får jag det? Är det tillåtet? Jag blev i alla fall glad av att träffa henne idag. Helgen har varit bra. Jag var hos David i Rättvik. Det blev ganska mycket bråk, men det gick ändå bra. Lugn, mysig helg. Och nu är det måndag igen. Jag har varit på musikproduktionen och pluggat engelska. Det är jobbigt och kul att vara på de lektionerna, jag sitter bara och lyssnar på de extremt töntiga killarna som sitter och snackar om vad dom druckit i helgen och hur många brudar dom hånglat med. Ändå är dom ganska roliga. God, I wish I was a boy. Jag har egentligen massor att göra fortfarande, men jag får nog bara ta och göra det som det kommer. Nu ska jag fortsätta sitta här och titta på två skitfula hårdrockare som sitter och hånglar medans killens kompis försöker prata med honom. Jag spyyyyyr. På tal om att spy ska jag snart gå och äta lunch.



Kommentarer
Postat av: cissi

hahahahahahaha, fyfan vad bra jessica :D

2006-11-17 @ 11:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0