Loneliness

2006-11-02 ♥ 21:40:27 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Loneliness

21.36
If he was'nt marrield...

Do I see some pain in your eyes?
Then look into mine..

Det är inte bra. Om nån hade brytt sig om att fråga alltså.
Återigen.
Så blir det såhär.
Jag kan inte det här. Ge mig livets ordbok så att jag kan lära mig de ord jag borde säga..
Ge mig livets instruktionsbok, så att jag kan lära mig hur man borde använda livet..
Jag är ensam. Jag är ensam. Förlåt att jag förstörde sist, men nu har jag förstått i alla fall.
Jag får inte vara där. Bannlyst.
Vill inte att skolan ska börja igen. Vill verkligen inte. Jag vill göra andra saker nu.
Jag har inte tid med skolan. HAHAHAHAHAHA!
Tid! Time!
Det måste vara lite värdelöst. Värdelöst på ett bra sätt, det är att spilla tid.
Vara med dom man tycker om. Vara själv. Jag hatar mig själv.
Social Distortion Social Distortion Social Distortion Socal Distortion Social Distortion.
Jag är kär i Mike Ness. Titta några rader uppåt så får ni se hur underbart vacker han är.
Om han ändå inte vore gift.. om jag ändå...

Later FUCKERS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0