MVG

2006-11-22 ♥ 08:59:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hate the world, hate, hate the world. Det är rått. Okej, det är faktiskt inte jättekallt ute, men det är rått. Jag smet nyss från trafikkunskapen. Han hatar mig. Jag plockar ihop mina saker. Han tittar på mig. Jag går. Han suckar. Jag är ledsen Henrik, men jag orkar varken med dig eller dina lektioner. Inte dina elever heller. Bli lite respektingivande så kanske jag står ut. You weak shit. Jag har dessutom köpt nå crapcigg som knappt går att röka. Billigt. Fattig. Jag orkar inte gå upp till bilden heller, tror jag. Cissi är där. Var här, snälla bästis. Jag längtar efter Hultsfred, snälla söta festival, kom snart. Jag ska börja räkna ner dagarna, när jag orkar. Vet ni vad jag ska göra nu, mina vänner? Jo jag ska skriva ett äckligt arbete om droger i trafiken. Ger du mig VG i kursen då, Henrik? Du som gillar mig så mycket. 1. Kör inte påverkad i trafiken. 2. Kör inte på någon/något om du nu måste köra påverkadi trafiken. 3. Om du nu råkar köra på någon/något när du är påverkad, smit inte, ta ditt straff, sitt nåt år, så kommer brorsan snart med en tatuering och hämtar ut dig. Det var mitt arbete. Klart! Jahaa, okej, 5 SIDOR? Hmm, men huvudsaken är ju att man skriver bra, och inte hur långt man skriver. Jahaa, du ger mig MVG för ett bra arbete och ett bra argument? Tack, kära du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0