Tiger Army

2006-11-03 ♥ 17:05:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Tiger Army

17.00
Hej Jessica! Vad har du gjort idag?
Jag gick upp runt tolv-tiden, klädde på mig, åt frukost, åkte till möbelaffären där Emma skulle köpa ett skrivbord. På hemvägen vinkade jag åt mina två bästa kompisar som åkte till Falun utan att ens fråga mig. Unusual. Men, som sagt.. jag förstår er. Jag hade ändå inte tänkt följa med, det är bara principen.
Sen åkte vi och handlade och hyrde film. Nu sitter jag här framför datorn vilket jag gjort de senaste 100 timmarna ungefär. Hur kan man sakna Hultsfred så här mycket? Hultsfred är ett minne blott. Jag saknar jag saknar jag saknar.
Vem är det som frågar?
Elsa, Elsa, att du aldrig lär dig. I don't have any other friends but you...

Remember me trough all you're years.
When you're reading this I'm passed and gone..



Kommentarer
Postat av: Mitra

grejen är ju att jag frågade dej i tisdags om du skulle med till kopparhatten i falun ikväll men du sa att du skulle stanna i smb och gå på puben på folkan med din bror.. synd att du glömt det. var inte meningen att inte fråga dig iallafall!
hoppas du får en bra helg! puss och godnatt!

2006-11-03 @ 23:48:48
URL: http://enavalladom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0