Akari

2006-10-29 ♥ 11:44:30 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

77277-15

Jag är så jävla förbannad just nu. Jag känner mig jättearg, besviken, ledsen, lurad, utnyttjad och bara ingenting att ha. Som vanligt. Kanske. Det är ditt fel ditt äcklel. Inga namn nämnda, men läste du det här så skulle du känna dig träffad. Men varför bryr jag mig egentligen. Det spelar ingen roll. Det är bara själva grejen. Det är lika mycket jag som gjort det här.

Det är söndag idag. Jag har cyklat och köpt cigaretter, det var hur kallt som helst. Men jag älskar verkligen min nya mp3, det får plats skitmånga låtar och det är BRA låtar. Nu ska jag tydligen äta frukost också.

Klockan är 21.14. Ganska lite. Men kanske borde du sova Jessica, vem vill ha dig uppe?
Jag visste att mitt lov skulle bli såhär. En evig väntan på något. Kanske vill jag att skolan ska börja, kanske inte. Kanske borde jag lägga in mig på 65:an. Kanske inte. Den här veckan får väl gå åt till att deppa. Du hade fullständigt rätt, David. Jag kan inte leva om jag inte får må dåligt. Jag säger inte att jag vill må dåligt. Men jag orkar inte låtsas att jag mår bra, det är där problemet sitter.
Nu orkar jag inte göra nåt mer. Energin försvann med Tommy och Nettan.
Jag har jobbat i alla fall. Det gick bra, fast det kom inga på bio idag.

Stackars mamma. Förlååååt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0