Födelsedag

2006-10-05 ♥ 10:08:24 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

08.38 I tisdags fyllde jag år. Det var verkligen en bra dag, jag har absolut ingenting att klaga på. Jag fick presenter och en massa grattis. Sånt värmer i själen. Jag älskar verkligen att fylla år. Alla är så snälla mot mig då. Igår var jag på krogen för första gången i mitt liv. Med Cissi, Elin, Mitra och Hannah. Det blev lite öldrickande och det var verkligen kul. Det som är mindre kul är att det är torsdag idag och att jag sitter i skolan nu och är ganska seg. Trött som fan och orkar inte ta mig för något alls. Idag ska jag hem till mamma. Vi är lediga i morgon, så jag passar på att vara där en stund. Jag ska lägga in bilder på bilddagboken, för jag har äntligen fått en digitalkamera, som jag har längtat efter så länge, men inte haft råd att köpa. Jag ska egentligen skriva medieprofil nu, men det orkar jag inte, Jag sitter här och mår lite illa istället. Längtar till lördag, då är det Rättviksmarknan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0