Grattis älsklingsbror!

2006-10-15 ♥ 00:55:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Grattis älsklingsbror!

Storebror Tommy fyller 26 år idag. Grattis till honom. Vi var såklart där på födelsedagskalas hos honom idag. Mormor och morfar var också där. Jag hatar mormor (förlåt mamma) men jag gör det.
Idag har det inte varit bra, (förlåt Tommy) men jag hoppas du haft en bra födelsedag ändå. Telefonen är det äckligaste jag vet. Jag vill inte ha den i min närhet! Dagen har varit inbäddad i musik och ord från min egen hand. Jag är duktig på att skriva när jag mår åt helvete. Straff. Jag är inte kristen. Gud är ond. Eller är jag värd det här? Jag tror på karman. Nu är jag trött. Shiiiet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0