Invisible

2006-10-13 ♥ 22:16:09 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Invisible

Det är inte kul längre. Den här kvällen blev inge bra. Jag skulle tycka att det var mysigt att komma hem till mamma, men det tycker jag inte. Emma är inte hemma nånting heller. Jag ska bara ta det lugnt ikväll hade jag tänkt, men det var ju lättare sagt än gjort. Jag skulle ju plugga, men hur blev det med det då? Jo, jag sitter och stirrar på en mobiltelefon (hjälp, är det min telefon??) Dessvärre ja. Den vägrade ligga stilla, nu vägrar den ropa på mig. Varför har jag en telefon egentligen? Jag hatar telefoner, på alla sätt och vis.
Jag måste lugna ner mig. Jag är alldeles uppstressad, snart somnar jag väl på stället av utmattning.
Nu kom Emma äntligen in, med blodiga knän. Hon ramlade tydligen på asfalten nyss.
Mina fingrar värker, det strömmar smärta ut i fingertopparna, jag har bitit för mycket ikväll. Jävla emo-kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0