Ness

2006-10-31 ♥ 18:14:23 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Ness

18.08
Common get rythm!
Dagen började tidigt, dvs. klockan 9, när Emma väckte mig och ville kolla på Polarexpressen. Den är så jävla vacker. Fan, jag älskar den filmen. Luffaren på taket är min!
Första snön har kommit! Emma slet upp persiennen i morse och visade mig det. Det var kul i tre timmar ungefär, innan jag skulle ut och pulsa i skiten. Jag hämtade ut mitt ID-kort (så satans fult!) Skulle låna en bok på biblioteket också, men den fanns såklart inte.
Jag hatar det här. Vilket jag påstår varenda gång jag skriver något. Men jag gör det. Jag hatar att jag och David bråkar, jag hatar att jag är helt ensam, att jag inte ser ut som jag vill, att jag är fel, att jag är ful, att jag är trött trött trött trött trött trött på ALLT!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vet att det inte hjälper att jag skriver det här, men jag tycker varken att du är fel eller ful.
Jag hoppas att du tar hand om dig.
Kramar.

2007-01-27 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0