Rastlöshet.

2006-10-13 ♥ 13:34:36 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har blivit ganska dålig på att blogga, men det känns inge kul att sitta i skolan med såna rättså privata bilder. Jag är ganska hungrig, men jag orkar nog inte gå och köpa nåt att äta. Det här är bara en lång väntan på att mina kompisars lektion ska ta slut så att jag kan få åka hem. Inte för att jag längtar ihjäl mig, men jag vill i alla fall härifrån och jag hatar att vänta. Hela veckan har gått åt till att plugga och vara med vännerna. Det hr varit någon hemma hos oss hela veckan. Det är så härligt. Jag skulle aldrig i hela mitt liv köra iväg dom. Jag trivs med att någon vill vara i mitt hem, och bara umgås. Man behöver aldrig göra någor, bara ta det lugnt.Snart får jag nog seriös panik av rastlöshet. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ska nog gå ut och ta lite luft i alla fall, annars svimmar jag väl av stolen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0