Beautytown

2006-09-28 ♥ 19:30:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

19.25
Har spenderat så gott som hela dagen i Fagersta. Mamma har besiktat bilen, vilket inte gick så bra. Jag och Emma var vid farfars grav ett tag. Vi plockade lite fina blommor och rönnbär. Sen satt vi på hans gravsten och sjöng Johnny Cash för honom för att vi vet att han älskade honom. Sen gick vi förbi en massa minnen, väldigt nära inpå minnena också, det var lite jobbigt. Det kröp i magen.
Sen fikade vi hemma hos Tommy och Nettan och Tommy brände en skiva med Klamydia åt mig.
 Vi hann gå på stan en stund också. Jag köpte lite ljus och grejer. Sen drack vi kaffe vid Garnis.

Hela vägen hem i bilen lyssnade vi på San Quentin, så nu kan jag hela den utantill. Emma sminkade sig till världens monster och såg skitäcklig ut.
Jag är inte så värst pigg nu heller. Jag har feber och hostar så jag nästan kräks. Men i morgon ska jag åka till Rättvik och vara hos David hela helgen. Så det blir nog ganska lugnt. Nu ska jag spela lite yatzy med mamma och sen ska jag lägga mig och läsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0