Bråk

2006-09-24 ♥ 13:57:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

13.59
Jag sitter här framför datorn i mina hängslen och är nästan avundsjuk på mig själv för att dom är så jävla snygga. Haha, patetic.
Emma är ledsen idag. Hon och mamma bråkar hela tiden och hon vill att jag ska stanna kvar. Emma vill flytta till pappa säger hon, det tycker jag hon ska göra. Men nu börjar saker ställa sif till rätta här och då är det ju synd på det viset, om hon skulle flytta. Jag hade nog aldrig stått ut om inte jag hade flyttat till Falun för 2 år sen. Förmodligen hade mitt liv tagit slut då, så nära som det varit flera gånger. Men nu sitter jag här i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0