Familj

2006-09-24 ♥ 00:07:03 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

00.01
Jag har precis kollat på Fun with Dick and Jane. den är rolig som fan.
Det har varit en ganska bra dag, förutom att jag har varit förkyld och hängig, men det har inte varit så farligt ändå. Det var kul att gå på marknad. Grängesbergsmarknaden är årets höjdpunkt.

Nu ska vi spela yatzy verkar det som. Jag, mamma, Tommy och Nettan. Tommy fick nyss se en bild på Oscar, min och Emmas lillebror, för första gången. Det kändes lite konstigt. Alla mina syskon kommer nog aldrig få träffas. Oscar och Daniel är 7 och 8 och Tommy har aldrig ens sett dom. Ganska sjukt egentligen. Att man har syskon som inte ens har träffats. På tal om släkt så fick jag ett urklipp på min kusin som har gift sig. Henne har jag nog inte träffat på minst tio år, vilket också är lite skumt.

Jag saknar min halva av familjen som är i Teneriffa. Dom kommer hem igen på tisdag, nu har jag inte pratat med dom på nästan en vecka. Hoppas verkligen att dom har det bra på sitt 5-stjärniga hotell med uppvärmd pool. Men jag hörde att vi i Sverige har haft varmare än dom i Spanien nu i helgen. Det ska jag retas med dom om när dom kommer hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0