Favoritdag

2006-09-22 ♥ 16:32:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

77277-9

16.29
Livet blir vad man gör det till. Jag har tänkt lite på livet idag faktiskt. Jag har märkt att jag oftast är glad på fredagar, så fredagar är nog min favoritdag. Idag är jag ganska glad, lite hängig av förkylningen bara. Jag är hemma hos mamma. Bussresan från Ludvika hem var lite konstig. Först läste jag tills jag mådde jätteilla, sen somnade jag med ojämna mellanrum och tvingade mig själv att vakna för att jag inte skulle missa hållplatsen. När jag var nästan hemma började det plötsligt forsa blod ur näsan på mig. Det var fan det värsta jag varit med om. Jag var tvungen att ta upp en tröja och låta blodet forsa i. Usch, sen fick jag gå till mammas jobb med en halsduk lindad runt hela aniktet. Jag måste ha sett helt misshandlad ut. Det rann blod över händerna på mig. Fy faan.
Snart kommer Tommy och Nettan, det ska bli skitroligt. Nu ska jag följa med mamma ner till parkeringen och spana in Roger, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0