Fredag!

2006-09-15 ♥ 13:18:46 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det var ett tag sen jag bloggade nu. Men det händer kanske inte så mycket i mitt liv som jag behöver delge direkt. I förrgår åkte jag till Rättvik. Jag fick trevligt resesällskap av Gaby och sen gick vi och fikade. Det var så sjukt varmt den dagen. Jag fattar inte varför det inte blir höst nån gång. Egentligen är det kanske inte nåt man ska klaga på, men är det höst så är det. Finns det årstider så finns det. Igår hyrde vi Inside man som vi kollade på hemma hos oss. Jag var inte på filmhumör så jag satt och läste hela tiden för jag fick nya böcker från bokklubben.Ikväll ska vi festa. Hemma hos Jonas. Det ska bli jävligt kul, det var så längesen jag festade nu så jag tycker verkligen att det är dags. På lördag kommer Emma så då ska jag hitta på nåt med henne. Och på söndag ska jag vara hemma och ta det lugnt. Jag har knappt en spänn på mig så jag kan liksom inte roa mig på nåt sätt. Varenda femma är lycka för mig. Här lär man sig att uppskatta pengar i alla fall.18 dagar kvar tills jag fyller 18 år i alla fall. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0