I`m a poet

2006-09-20 ♥ 17:36:56 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Återigen hemma hos lilla mor. Saknaden efter henne och Emma går inte att förklara. Jag saknar dom varenda sekund av dagen. Det är så skönt att vara hemma. Dom är så mysiga. Det är yatzy och filmer och massa mys. Jag och Cissi åkte alltså hem med tåget efter skolan idag. Vi fick sällskap av Fanny och Greberg, dom är så roliga dom två. I Ludvika gick vi och fikade, latte, latte latte. Sen gick vi ner till station och träffade Mia Lenore.
Nu är jag yr i huvudet och håller på att bli förkyld igen. Det måste verkligen krylla av fulbaciller i skolan, eftersom jag blir sjuk hela tiden. Fy fan vad äckligt. Imorgon ska jag ha prov i svenska, åh gud vad roligt. Jag har filosofiläxa också, men det är inte lika farligt. Nu ska jag följa med Emma och köpa kattsand.

I`m a poet and I know
hope I don`t blow it.

20.59
Idol är nästan slut för idag. Jag älskar idol. Jag höll på att börja gråta när Sara sjöng Forever Young. Det var verkligen helt otroligt. Och Cissi är så jävla grym och duktig och ska också gå vidare. Inga jävla Södertjejer, jag blir magsjuk av att se dom.
SvenskaprovSvenskaprovSvenskaprovSvenskaprovSvenskaprov imorgon.
FilosofiläxaFilosofiläxaFilosofiläxaFilosofiläxaFilosofiläxaFilosofiläxa imorgon.
Hur fan ska jag orka? Det går ju inte. Men jag ska ju skärpa till mig med skolan har jag ju lovat mig själv.
Det ska gå, måste gå.
Nu ska jag dricka te med pepparmyntsmak.

I keep my eyes wide open all the time..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0