Instruktioner

2006-09-05 ♥ 17:24:41 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag sitter hemma hos Mitra. Det är mysigt.
Idag efter skolan åkte jag och Cissi ner på stan och fikade med Gaby.
Sen gick vi till musikaffären och kollade, jag ville ha en instruktionsbok
för hur man spelar munspel, och en skitsöt muminstol. Men jag har inte
råd. På tal om att inte ha råd så är Elin i Bulgarien nu och Mitra och Cissi
håller på och kollar sista-minutenresa. Hatat. Jag vill också göra nåt.
I morgon åker jag hem till mamma för jag ska till BUM på torsdag. Fan vad drygt.
Hade filosofi i morse´, det verkar jättekul, så de lektionerna ser jag verklligen fram emot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0