Värmebölja

2006-09-01 ♥ 12:39:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag sitter här på mammas jobb och är sur. Jag vet inte varför. Mår lite illa och har huvudvärk. Hostan kväver mig, när jag väl börjar hosta kan jag inte sluta, det är hemskt. Snart ska jag och Emma åka till Falun. Ikväll kommer Tommy, Nettan och David. I morgon ska jag jobba. Det blir en lugn helg. Men nästa helg vill jag hitta på nåt.
Vad har hänt med Sverige? Det är jättevarmt idag och det är 1:a september. Det är makalöst. Det ska vara höstkallt! Annars är det ju ingen mening med årstider. Äh! Jag åker till Falun nu. Det är bara piss här, jag orkar inte med allt. Jag döööör. Haha, jag fjantar mig bara. Jag är så trött fast jag har sovit typ 1000 timmar inatt. Kaffe.
Värmebölja. Värmeblöja.
Dagens låt: (Återigen) Don`t take your guns to town.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0