Vinfredag

2006-09-30 ♥ 03:40:30 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

02.26
Jaha, det är lite sent kanske. Men jag är vaken. En pigg och glad jävel. Vinet kanske.. Mjaaa. Jag har druckit alldeles för mycket vin nu. Fan vad pinsamt. Men jag orkar inte bry mig. Jag dricker tills jag deckar. Är inne på mitt femte glas nu. Jag är lättpåverkad, jag vet. Men det där vaddet  runt hjärnan är fan inte lätt att hitta om man inte har alkohol. Och jag har ingen Johnny Cash heller. Han snarkar. Det betyder att han sover djupt. Fan  vilket svin jag är. Jag sitter här och klunkar i mig vin.



Kommentarer
Postat av: Mitra

"I?m in love now Jessica
I?m love with you. If you?re in love with me too let me throw myself in the arms of your tonight.
Cause Jessica if you let me in,
then Jessica then I let you in and then
I?m gonna throw myself in the arms of yours tonight.."

Det är en låt om dej ju! Om alla som älskar dej :)
Ska skicka den till dig sen vännen!

2006-10-01 @ 22:48:28
URL: http://enavalladom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0