Jävla skit!

2007-04-03 ♥ 21:33:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag hatar påsken.
Okej, den är mysig och så med en massa fula kycklingar och äckliga små påskkärringar, men ändå.
Säger jag det jag vill säga till dig så verkar du inte lyssna. Jag förstår verkligen ingenting.
Säger jag det jag vill till läkaren så blir jag inspärrad över påsk och det vill jag inte.
Jag ville ju bara vara ärlig. Prata om det som får mig att må dåligt med påsken. Men ja, då plockas vågar och journaler fram. Och vi tvingar stackars Jessica att antingen tala sanning och riskera att åka innanför låsta dörrar, eller så får hon ljuga och må dåligt. Vad fan ska jag göra? Finns det ett vettigt svar?
Jag orkar inte gå runt här hamm hos mamma heller. Hon ser ledset på mig när jag bara sitter vid datorn. Men ännu värre blir det när hon köper hem en massa gott och jag bara stirrar på det och ser äcklad ut. Nu är det påsk och på påsken går jag ner i vikt, är det så svårt att förstå? Sen går jag väl förmodligen upp allt igen, så jävla snuskig som jag är. Jag ser förjävlig ut, och säg inget för fan, säg inget!
Jag vill att du ska vara här, Gaby, jag längtar ihjäl mig efter dig, förstår du inte det?



Kommentarer
Postat av: Linn

personligen så tycker jag att julhelgen är den värsta tiden.
jag mår verklgien DÅLIGT över julen, blir verkligen förstörd av den.

bra blogg, btw!

Mvh// Linn

2007-04-07 @ 18:37:21
URL: http://linnrules.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0