Slutsjuk

2007-01-24 ♥ 22:50:22 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har legat inne sen i lördagsmorse då jag upptäckte att jag var dödssjuk och inte kunde resa mig upp.
Igår duschade jag äntligen, och klädde på mig för att försöka känna mig lite piggare. Det gjorde jag, ett tag, sen blev jag sjukare igen.. Men idag har jag varit ute i friska luften. Det var skönt. Minusgraderna stack i skinnet och lungorna. Jag har knappt rökt nånting sen i fredags så jag känner mig tom i lungorna, fast det är ju på ett bra sätt.
Nu måste jag börja göra upp listor igen, för att komma ikapp med allt.

1. Måste gå upp de två kilona jag gått ner nu när jag varit sjuk.
2. Söka APUplats.
3. Ta igen lite skolarbete.

4. Bestämma vad jag ska göra i helgen..
5. Börja käka remeron regelbundet och inte bara när jag har lust.


Kommer inte riktigt på nåt mer, men det känns som att det räcker för tillfället.

Jag är singel förresten, vill du ha mig? Usch.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0