Adresserad åt helvete.

2007-06-27 ♥ 13:13:31 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

Så var det dags igen.
Det sjuka kommer alltid ifatt mig.
Jag är förföljd. Ingen medicin kommer någonsin kunna ta bort hur jag vill se ut.
Jag äcklas av mig själv.
Alla blir sura på mig av det här.
de ständiga kommentarerna:
"Om du tycker att du är tjock, hur fan ser inte jag ut då?"
Snälla sluta med det..
Jag tycker inte att ni är tjocka! Ni bestämmer själva hur ni vill se ut. Men låt för fan mig också få göra det!
Inget hjälper. Jag vill inte prata med mina psykologer om det här (ja jag har två nu.) För då vet man aldrig vad som händer. Dessutom är B ganska dum i huvet. Jag tror inte han vet vad han själv pratar om. Fast vem fan gör det?

Jag känner inte igen mina ord i det jag skriver längre.
Jag har inte anorexia.
Men varför mår jag såhär? Snälla sätt en etikett på mig!!!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

"Jag tycker inte att ni är tjocka! Ni bestämmer själva hur ni vill se ut. Men låt för fan mig också få göra det!"
- Nej. Jag bestämmer inte hur jag vill se ut.

2007-07-01 @ 21:12:33
URL: http://radioaktiv.blogg.se
Postat av: Mitra

det finns väl ingen som kan bestämma hur man ser ut? det är bara att acceptera sitt utseende och fortsätta leva.. säger jag som verkligen inte lever som jag lär. usch. jag tycker du är vacker jessica. jag älskar dej!

2007-07-06 @ 17:21:57
URL: http://www.nogg.se/mitra
Postat av: Mitra

det finns väl ingen som kan bestämma hur man ser ut? det är bara att acceptera sitt utseende och fortsätta leva.. säger jag som verkligen inte lever som jag lär. usch. jag tycker du är vacker jessica. jag älskar dej!

2007-07-06 @ 17:28:43
URL: http://www.nogg.se/mitra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0