Jag orkar inte.

2007-06-24 ♥ 23:57:42 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hitta logiken i statistiken.

Hur blev det sommar? Hur kunde det gå så snabbt?
Hur blev jag ensam? Hur kunde det gå så snabbt?
Vart tog livet vägen? Hur kunde det gå så snabbt?

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeenten, fy fan va vi är bra!

Det är väl bra att ha klarat av 12 år i skolan, men vad fan gör man när den tryggheten är borta?
Jag har ingen lägenhet längre. Jag har återgått till ett flickrum hemma hos mamma.
Jag orkar inte. Jag spyr på det.
Hultsfred är över. Det var nästan enbart tråkigt att komma hem.
Hem, hem, vart fan är mitt hem?
Jag vill inte att det ska vara nåt som kallas sommar just nu.
Jag orkar inte. Jag spyr på det.
I morgon åker mamma och Emma till London.
Jag kommer få vara hemma och vara hundvakt.
Och städa ur lägenheten såklart.
Jag orkar inte. Jag spyr på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0