Crime don't pay

2007-03-22 ♥ 18:26:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Imorgon är det dags att bära av till Falun igen.
Det ska bli riktigt skönt faktiskt.
Jag har saknat att vara med mina kompisar och jag har saknat våren i Falun.
Allt blir så mycket finare och gladare där då.
Falun är en deppig höststad, men när våren och sommaren kommer så är det världens vackraste stad!
Jag ska hem till Mitras kusin och dricka öl. Jag försöker få med mig Emma, men jag vet inte om det kommer lyckas. Mamma är ledsen. Hon sitter i soffan och säger ingenting. Hon vill inte att jag ska åka hem. Hon vill ha mig hemma. Jag kan inte förstå sånt. Kan inte förstå att människor kanske tycker om att tillbringa tid med mig ibland.
När jag sa att jag ska till Falun imorgon så flög en skugga över hennes ansikte och ögonen blev fuktiga.
Jag får så dåligt samvete. Kanske borde jag stanna hemma och vara med mamma, spela spel med henne och dricka kaffe. Men hon kan faktiskt komma och hälsa på mig lite också tycker jag. Hon gör sällan det nu för tiden. Och nu har jag varit här i fyra veckor, så jag tycker inte att hon har något att vara ledsen över nu egentligen. Men jag får dåligt samvete för allt. Det är väl så det ska vara.

Nu borde jag verkligen börja skriva på min bok. Det är ju inte direkt nåt projekt jag kommit på själv, utan det är faktiskt projektarbete. Jag vet vad jag ska skriva om, men inte hur jag ska börja. Jag vill att det ska bli någorlunda bra i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Mitra

heej gumman. det kommer bli skoj imorrn. hoppas emma följer med iallafall. det kommer bli kuuul! vi kan spela tp kanske :D och dricka öööl! och det där jag skrev om att det inte ska bli nå skit skrev jag bara för att jag vet att det blir så ibland men jag tror inte min kusin orkar med det. hon har det också lite jobbigt just nu o så. men det var absolut inget illa menat från min sida! jag hopaps o tror att det kommer bli kuL! :D puss på dej jag saknar dej skitmycket!

2007-03-22 @ 22:26:06
URL: http://www.nogg.se/mitra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0