Cruel Mistress

2007-03-12 ♥ 15:00:58 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Sjuk

Jag tänkte ta och spöa upp min blogg. Jag har inte kunnat använda den på skitlänge. Vet inte varför, men det verkar ha varit nåt fel på mitt lösenord eller nåt. Men så äntligen, äntligen kan jag skriva lite igen. Jag bloggar inte så ofta, men när jag väl märkte att det inte gick så saknade jag det väldigt mycket.

Jag är i Smedjebacken, har varit ett tag nu. Praktiserar på ett dagis. Helt underbart! Barnen är alldeles underbara och jag fasar för dagen när jag måste lämna dom. Tomma löften uppstår så lätt. Jag lovar att jag kommer och hälsar på, och blablabla. Det kommer jag nog inte att göra. Varför ska jag göra det egentligen? Dom kommer nog inte ens att komma ihåg mig.

Sjuk är jag också. I lördags när jag vaknade hade jag ont i halsen och i hela kroppen. Jag har haft en aning feber, men inte mycket. Jag är inte lika sjuk som jag var sist. Skönt det.
Jag är hemma idag och imorgon. Det är faktiskt lite skönt om jag ska vara ärlig. Sova länge, äta godis och läsa och skriva, och TÄNKA framförallt. Jag tänker väldigt mycket. Det är skönt att vara helt själv. Mamma jobbar och Emma är hemma hos Tommy och Nettan. Dom bråkade så mycket i helgen, så jag tror det är skönt för Emma att komma bort några dagar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0