I run into you

2007-03-19 ♥ 19:44:39 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Varför kan inte allt bara vara lätt istället?
Måste allt man tar på brännas. Allt som är långt borta är farligt att längta efter. Både händelser och människor. Och det som finns till hands känns för nära, och bränns när man tar i det. Är det för tyst runt omkring en så tänker man för mycket och blir rädd för sina egna tankar. Men är det för stimmigt så kan man inte tänka istället. Då skjuter man ändå undan det till ett senare tillfälle. Nån gång måste man tänka. Så är det bara. Dagen på jobbet var underbar. Barnen känns som mitt liv. Jag får vara med dom, krama om dom, torka deras tårar. Jag älskar dom. När jag kom hem idag la jag mig och sov i två timmar. Egentligen hade jag inte tänkt gå upp alls, men det ordnade sig. Nu känns det lite normalt igen, eller ja, normalare i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0