Radient queen

2007-03-18 ♥ 17:11:27 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Finns det ett uttryck som låter "ångest upp över öronen"? Om det inte finns så har jag nu påkommit det.
Har du hört  "upp över öronen förälskad" nån gång? Ja, såklart du har.
Det är så det känns. Det är verkligen sant.
Varje vaken timma drömmer jag om dig. Varje steg jag tar, vartenda andetag, gör jag för att få komma närmare dig. Nu är du långt borta. Jag får inte träffa dig på ett tag. Ödets förtjänst?
Du måste tycka jag är helt knäpp. Hur känns det egentligen att träffa mig när jag ser dig såhär? Känner du dig fortfarande oälskad?

Helgen har varit bra. Helt kanon faktiskt. I fredags kändes Stockholm underbarare än någonsin. Jag åkte dit med de underbaraste flickorna i världen. Det kändes som sommar och var helt enkelt fantastiskt.
Inspelningen var t.o.m över förväntan. Hela veckan hade jag gått och längtat efter det, och det blev bättre än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Så jävla roligt.
Sen gick vi ut på krogen i Borlänge. Det var kul så länge det varade, och jag träffade Erika <3 Det var underbart. det var så längesen.
Nu är jag återigen hos mamma. Ska jobba imorgon. Men det är sista veckan nu. sen ska jag tillbaka till skolan och jag längtar verkligen efter det. Det ska bli kul att få vara med mina älskade kompisar hela tiden igen och inte bara träffa dom ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0