Risigt.

2007-03-26 ♥ 10:32:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det har varit en bra helg. Fast lite jobbig också. I fredags åkte jag och Emma hit till Falun för att gå ut och dricka lite öl och sånt hemma hos Mikaela. Det gick inte sådär jättebra, hon ville hem nästan direkt, och jag kände mig dålig och dum som inte kunde få henne att stanna kvar, men det kändes som att det inte fanns mycket jag kunde göra heller. Det var kul i alla fall. Och det var kul att Gaby kom också. Fast det är det alltid när hon är med.
På lördagen mådde jag, Cissi och Tim hyfsat kasst, men fick tag på en platta öl i alla fall och åkte på fest hos Daniel, också i Norslund. Där var det snäppet roligare än i fredags, bara det att det var lite svårt att komma igång igen. Men sen hade vi kul. Igår var misär. Jag började morgonen med att dricka sprit, så jag var full halva söndagen, sen blev jag bakis, vilket sitter i lite fortfarande. Nu hinner jag kankse nyktra till en aning till på onsdag när vi ska ut igen. Det blir Phone me, och det ska bli kul! Fast ändå ser jag inte fram till det lika mycket som jag brukar göra. Eller, jo, det gör jag visst det, fast på ett annat sätt. Gaby ska med, och jag tycker det ska bli jättekul. Jag tycker om när hon vill vara med, även om hon kanske inte tror det själv. (Du är ingen glädjedödare, förstår du inte det?)

Tillbaka i skolan igen efter fyra veckor nu också. Jag vet inte riktigt hur det känns än. Jag försöker bara flyta med såhär i början. Ingen lektion har börjat än, så jag bara sitter här, sitter av tiden.
Det är sådär underbart väder ute idag igen. Det behövs, annars säckar jag ihop invändigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0