Höst

2008-08-12 ♥ 21:18:14 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Seg dag idag. Stefan jobbar eftermiddag så jag har legat inne och läst och kollat på OS nästan hela dagen. Klockan fem gick jag till farmor och farfars grav med blommor och rönnbär. Sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte till hembygdsgården och fikade. Hon träffade en gammal bekant. Till och med då pratade hon om alla internetdejter hon har. Det är det enda som rör sig i hennes huvud just nu.

Jag är sådär illa pank igen. Jag skulle ha fått mer pengar från soc än vad jag får ut av lönen på ISS. Det känns faktiskt förjävligt. Nu måste jag börja skärpa mig och söka jobb igen. Det gick ju inget vidare med badvaktjobbet ändå =( Bara att ta nya tag och göra det bästa. Jag vet att det kommer ordna sig. Jag har min älskling vid min sida hela tiden, som bara gör mig starkare och starkare. Jag är så oerhört tacksam.

Snart är det höst, men det skrämmer mig inte så mycket. Det ska bli ganska mysigt. När jag får pengar ska jag köpa lite höstkläder så att jag i alla fall kan känna mig fin när det blir lite mörkt och dystert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0