Urinvägsinfektion.

2008-08-14 ♥ 23:45:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Just nu sitter jag här med lite feber.
På vårdcentralen idag sa han att jag har haft urinvägsinfektion i en månad.
När dom kollade för en månad så sa hon att jag inte hade nån infektion, bara en massa vita blodkroppar (hmm)
Så nu har jag typ drivit ut infektionen ur kroppen själv. Det sista kommer väl försvinna nu när jag har feber.
Sa jag att jag älskar vårdcentraler?
Jag måste sluta ha massa fel jämt. Om en och en halv månad blir jag tjugo, och då kommer jag få börja betala för mina åkommor.
Nu har jag bara en urinvägsinfektion att bli av med, och sen en tå. Underbart.

Jag köper trisslotter varje dag nu för att vinna pengar till en utomlandsresa. Det går inge bra.
Cissi åker till Bulgarien och Stefan åker till Hawaii.
Jag åker till Fagersta jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0