A new day, but it all feels old.

2008-02-15 ♥ 07:29:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

A new day, but it all feels old.
Igår var det Alla hjärtans dag. Det var okej. Den var jättemysig. Jag brukar vara lite skeptisk till den dagen, men som sagt, den var fin.

Idag måste jag göra en massa jobbiga grejer som jag inte har det minsta lust med. Om en timme ska jag vara i skolan, hyfsat okej. Sen ska jag bege mig till ungdomsmottagningen (!) Inte okej! Därefter ska jag träffa en liten hund som jag kommer bli hundvakt åt ibland. Det ska väl bli ganska kul, men just nu känner jag inte alls för det. Jag vill bara ha dagar outfyllda med något. Det är ändå inget viktigt jag gör. Läsa, läsa, läsa, det är det enda jag gör. Och röker, röker, röker.

Idag ska jag till pappa. Oscar fyller 8 år idag. Skulle ha köpt en present, men Daniel fick ingen när han fyllde år, så då känns det dumt att ge nåt till Oscar. Jag jag vet fan inte vad jag ska ge till dom längre. Det var lätt när dom var små och man bara kunde köpa en nalle eller en jävla leksak, (eller lego) :D Men nu ska dom bara ha dataspel och det har jag fan inte råd med.
Meen, mamma skickade ett litet tillskott i pengaväg till mig igår. Det betydde väldigt mycket. Mamma är underbar. Om jag hinner ska jag åka dit i helgen också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0