Fagersta, here I come!

2008-02-28 ♥ 10:54:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag är lite trött idag, igår när vi kom hem från Fagersta så var jag typ helt slut. Jag och mamma jagade lägenheter och tillslut fick vi tag på två stycken som kunde visa. Så igår var jag och tittade på tre lägenheter och bestämde mig för en av dom. That's fucking awsome. Den var jättemysig och ligger mitt i centrum. Jag flyttar in den 15:e mars. Klockligt. Jag är glaad. Dessutom så är de sol ute idag, that's even better. Ska ta en cigg, en dusch och sen åka och skriva under hyreskontraktet!



Kommentarer
Postat av: gabriella

jag tror att det kommer bli bra i alla fall..

2008-02-28 @ 12:43:02
URL: http://radioaktiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0